Reklamacje

 

Wszystkie nasze produkty podlegają wnikliwej kontroli jakości, jednakże w przypadku stwierdzenia wad, produkty zakupione w sklepie otulstopy.pl podlegają możliwości reklamacji.

 

Procedura reklamacji:

 

1. Napisz do nas na adres shop@otulstopy.pl podając:

a)    Imię i nazwisko

b)    numer telefonu

c)    dane produktu (przedmiot reklamacji)

d)    numer zamówienia

e)    okoliczności uzasadniające reklamacje (opis wad i zdjęcia)

f)     swoje żądanie (np. zwrot pieniędzy, wymiana na nowy etc.)

 

2. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu przekazania dokładnych instrukcji, które pomogą Ci przeprowadzić proces reklamacji.

 

Szczegółowe zasady i podstawy prawne reklamacji są opisane w "Regulaminie Pkt X".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl